Ceník pronájmu
Základní sazba pronájmu:
Veřejné akce:
1500,- Kč za započatou hodinu konání akce
+ příprava a úklid sálu 200,- Kč za započatou hodinu před a po konání akce
Neveřejné akce
2500,- Kč za započatou hodinu konání akce
+ příprava a úklid sálu 200,- Kč za započatou hodinu před a po konání akce
Nájemné zahrnuje:
pronájem sálu včetně šatny (personál si zajišťuje nájemce), čistý úklid, zajištění provozu baru.
Nájemné nezahrnuje:
hrubý úklid, pořadatelské zajištění, hasičskou hlídku, připravu sálu (zajišťuje nájemce).
Hrubým úklidem se rozumí zametení sálu, vytření silně znečištěných míst, sběr a likvidace odpadků.
Další příplatky:
Pronájem ubrusů - 2000,- Kč na akci
Sleva:
Školská zařízení zřízená městem Horšovský Týn (ZŠ, MŠ, ZUŠ) mají nárok na pořádání jedné akce za kalendářní rok zdarma.
Spolky a organizace se sídlem v Horšovském Týně mají 50% slevu ze základní sazby pronájmu při pořádání akce pro děti a mládež do 18 let.
Storno poplatek:
Při zrušení potvrzené rezervace sálu méně než 1 měsíc před konáním akce, bude
účtován storno poplatek ve výši 30% ze sjednané sazby pronájmu.
Příklad:
Ples: vlastní konání akce 20 - 02 hod., celkem 6 hodin á 1.500,- Kč: 9000,- Kč,
příprava 16 - 20 hod., hrubý úklid 02 - 03 hod., celkem 5 hodin á 200,- Kč: 1.000,- Kč
celkem za pronájem: 10.000,- Kč
Akce pro děti: vlastní konání akce 15 - 19 hod., celkem 4 hodiny á 750,- Kč: 3000,- Kč
příprava 12 - 15 hod., hrubý úklid 19 - 20 hod., celkem 4 hodiny á 100,- Kč: 400,- Kč
celkem za pronájem 3.400,- Kč
Tento ceník byl schválen na jednání RM dne 21.10.2020 usnesením RM 50/14.
Tento ceník ruší ceník schválený RM dne 26.6.2019.